lördag 29 juni 2013

Yollibox

Idag har jag äntligen fått smaka Frozen yoghurt Yollibox. Har sett på riktigt många bloggar att folk äter denna Yollibox. Det finns olika smaker. Jag och Lelle tog choklad men nästa gång ska jag nog ta blåbär eftersom jag älskar blåbär, men för att vara säker tog jag choklad eftersom choklad alltid går ner. Jag tyckte den var riktigt god. Den smakade ungefär som glass, lite mindre socker. Men ibland kan ju glass bli lite för sött så då blir det jättebra med Yollibox. 

Idag har iallafall dagen varit lite kaosig men ändå rolig. Lelle och jag har gjort de bästa av situationen. Först åkte vi in till stan. Köpte ett linne, present till Lelles lillebror Eddie och present till Ida-plutten som fyller 6 år. Jag och Lelle for sedan till Condis för vi skulle hämta en tårta till Eddies kalas som är i morgon. Sen for vi till mig och åt tårta som mamma gjort eftersom farmor och farfar skulle fara hem ville Ida ha ett mini-kalas till dom. Så dom också får fira henne. 

Efter det for jag och Lelle till gammelstan och köpte saker som hennes mamma köpt på blocket. Sedan for vi på Ica maxi för att köpa Yollibox. Sen for vi bara hem till Lelle och nu ligger vi i hennes nya soffa som är helt fantastisk! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar