söndag 7 juli 2013

Äntligen lite sol!

Ååh, va skönt med sol igen! Jag har verkligen saknat solen denna sommar. Känns som att den tittade fram i maj, kände sig lite trött och försvann. Imorgon är det syrrans 6års kalaset för släkten och enligt yr.no och smhi så ska det vara sol imorron! Håller tummarna! Älskar släktkalas, speciellt nu på sommaren för då kan man sitta ute och bara mysa på.

Vet inte riktigt vad som har hänt under tiden jag inte skrivit här. Syrran har haft kompiskalas på Leos lekland där jag och Linnea var snälla och hjälpte till lite. Lite annat som har hänt är väl det vanliga, varit med Linnea, varit på donken. Jag tycker det är svinmysigt att gå till donken och bara ta en liten göass och sitta och snacka med Lelle i typ en timme. Sen har jag mest legat i sängen eftersom jag känt mig lite krasslig.

Idag när jag var hos Linnea så lockade hennes mamma mitt hår. Jag har väldigt mycket och tjockt hår så därför blev mitt hår riiiiktigt stort! Riktigt snyggt :)

Hååååååår!!

Älskar min nya tröja. Öppen rygg! Har alltid gillat öppen rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar